Kategorie
Kontakt
Biuro Obsługi Klienta
Zamówienie telefoniczne0801 000 761
033 8219 149
0604 617 978
w godzinach 9-17
Zamówienia: sklep@asport.pl
Biuro obsługi klienta: bok@asport.pl
Gwarancje: gwarancje@asport.pl
www.Asport.pl
Poradniki
Jednym z największych takich przedsięwzięć jest sponsoring tytularny Ultra-Trail Du Mont-Blanc, jednego z najtrudniejszych i najdłuższych biegów górskich. Trasa liczy 166 km, suma różnicy wysokości na podejściach to 9400 m i wiedzie wokół masywu Mont Blanc przez trzy kraje: Francję, Włochy i Szwajcarię.
Poniżej piękna, widokowa relacja z tegorocznego wyścigu: The North Face Explore Fund to nowy pomysł marki. Jest to fundacja, do której można zgłaszać programy popularyzujące zdrowy, ekologiczny i aktywny tryb życia wsród dzieci i młodzieży. Organizacje, które zgłoszą najciekawsze pomysły mogą liczyć na dotację do 2500 euro na realizację programu.
Ponadto marka jest sponsorem i pomysłodawcą cyklu spotkań The North Face Speaker Series. Są to spotkania z podróżnikami i himalaistami, którzy opowiadają o swoich ekspedycjach i osiągnięciach. W listopadzie ruszają w największych miastach Europy takie spotkania. Można będzie na nich posłuchać relacji Simone'a Moro, Denisa Urubko i Cory'ego Richards'a, którzy opowiedzą o swojej wyprawie na Gasherbrum II i o zimowym zdobyciu tego szczytu.
» The North Face - marka zaangażowana społecznie
Marka The North Face czynnie angażuje się we wspieranie inicjatyw górskich, sponsoring wypraw oraz organizowanie eventów.Jednym z największych takich przedsięwzięć jest sponsoring tytularny Ultra-Trail Du Mont-Blanc, jednego z najtrudniejszych i najdłuższych biegów górskich. Trasa liczy 166 km, suma różnicy wysokości na podejściach to 9400 m i wiedzie wokół masywu Mont Blanc przez trzy kraje: Francję, Włochy i Szwajcarię.
Poniżej piękna, widokowa relacja z tegorocznego wyścigu: The North Face Explore Fund to nowy pomysł marki. Jest to fundacja, do której można zgłaszać programy popularyzujące zdrowy, ekologiczny i aktywny tryb życia wsród dzieci i młodzieży. Organizacje, które zgłoszą najciekawsze pomysły mogą liczyć na dotację do 2500 euro na realizację programu.
Ponadto marka jest sponsorem i pomysłodawcą cyklu spotkań The North Face Speaker Series. Są to spotkania z podróżnikami i himalaistami, którzy opowiadają o swoich ekspedycjach i osiągnięciach. W listopadzie ruszają w największych miastach Europy takie spotkania. Można będzie na nich posłuchać relacji Simone'a Moro, Denisa Urubko i Cory'ego Richards'a, którzy opowiedzą o swojej wyprawie na Gasherbrum II i o zimowym zdobyciu tego szczytu.